Nasze usługi

Usługi Call/Contact Center

Świadczone przez nas usługi Call/Contact Center opierają się na telefonicznej kompleksowej obsłudze klienta (połączenia przychodzące oraz połączenia wychodzące) wspieranej przez działania back office tj. obsługa e-maili, tradycyjnej korespondencji czy też czatów. Oprócz tego specjalizujemy się w telefonicznej sprzedaży produktów i usług oraz realizacji szeroko rozumianej windykacji telefonicznej. Wymienione wyżej cztery główne kategorie naszych usług pozwalają w zasadzie na zaspokojenie wszystkich oczekiwań naszych klientów.

Outsourcing

To wszystko w modelu pełnego outsourcingu – nie martwisz się w zasadzie o nic. Realizujemy wszystko po naszej stronie w oparciu o doświadczenie oraz know how począwszy od rekrutacji, szkolenia wstępne przez coachingi, retreningi agentów po pełną obsługę IT w tym instalacja i konfiguracja systemów telekomunikacyjnych, integracja z innymi systemami, budowa dostosowanych systemów CRM/CMS itp. Z realizowanych działań otrzymujesz cykliczne raporty w zależności od ustaleń (dzienne, tygodniowe, miesięczne dla dowolnego wymiaru: produktywności, skuteczności sprzedaży, roboczogodzin, czasu rozmowy, czasu oczekiwania na połączenie i wielu wielu innych).

Elastyczność

Czym by jednak był outsourcing bez elastyczności? Jest to jeden z najważniejszych elementów funkcjonowania naszej działalności. Pełne dostosowanie się do potrzeb naszych klientów pozwala na osiągnięcie wyników często wykraczających poza założone cele i oczekiwania. Co się jednak konkretnego kryje pod pojęciem elastyczności? Przykłady:

  • Dowolna integracja systemów klienta z naszymi rozwiązaniami IT
  • Implementacja elementów klienta (np. formularze interaktywne) w systemie telekomunikacyjnym
  • Uruchomienie infolinii w dowolnych godzinach wskazanych przez klienta
  • Raportowanie według niestandardowych wymagań klienta
  • Generacja gorących leadów i wysyłka według schematu zaproponowanego przez klienta

To wszystko czyni nas idealnym partnerem do realizacji usług Call/Contact Center w modelu outsourcingu.